tolv timmar mörker, tolv timmar ljus

känner fortfarande inte för att blogga. 
MEN just nu gjorde jag det. skumt va?
måste bara beräta vilken sjukt jävla härlig jag har haft det. 
blv ett jävla bigbrother hus i lilla ettan med en jävla massa billyspåsar. vi snackar billyspåsar i sängen, på borden, på golven, på toaletten osvosv
tre dagar med x antal plattor, underbara vänner och en massa härliga uteställen. DET ÄR JU PERFEKT!
här kommer en bild-sammanfattning. den första bilden är min, resten är de andra dårarnas. (plus en längst ner :P:P:P:P)
jag suger på att ta bilder, kommer aldrig lära mig det.
flinar för mig själv när jag tänker tillbaka. det var en sjujävla helg det :D
åh vilka härliga vänner jag har♥ löv yu
 
okej och den här bilden tog jag på våran härliga bilresa hem:
vi satt full bil och alla, inklusive föraren, ville ta kort. vi var åt helvete långt hemifrån, vi snackar några timmar.
och våran kära fagersta skylt var större än alla andra städers.
det var en bra skylt det. FAGERSTA! DU SVIKER OSS ALDRIG MED DIN STORHET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0