det ljuva livet.

jag har haft det underbart länge. bra roat mig, bara. inte tänkt på skolan alls.
vart i stockholm. varit på sjukaste festerna lite överallt. roadtrips. ätit mängder.
filmkvällar. varit ut en jävla massa. gröna träd. godis. cigg i solen. vin. resturanger. poolparty. värme. glass. promenader. solbrillor. sockervadd. vodka. och framförallt: vänner.
jag har haft det så underbart bra. bara haft det bra i över två veckor, och lite innan det. började väl lite innan valborg med det livet jag skulle vilja ha hela tiden.
någongång måste man komma tillbaka till verkligheten. det gjorde jag igår. har ett a4 papper på uppgifter jag ska göra. allt inom loppet av en eller två veckor. efter det är det betygsättning. sen jävlar.. STUDENTEN!!! 
kommer blandade bilder från dessa två härliga veckor!  
och har inga pengar kvar alls som ni förstår. och det känns så jävla bra. fattig och glad sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0