klumpigT

palla att jag är så sjukt klumpig -.-
blir så förbannad.
nyvaken sofia ska gå ner för trappan, och foten kommer snett(såklart, snubblade på morgonrocks helvetet) så det blir typ SJGJAGSJETISGNNBSSJE sen ba ajj fothelvete. har as ont, ska till doktorn på eftermiddagen, så blir inge jävla festande idag. fuck life -.-
har iaf inte brytit, tack och lov för det!!!!!
nu ska jag fixa mig, trycka massa mera alvedon sen få skjuts till skolan. kan inte gå på foten juu.
fan. jag som va så taggad :(
aja hörs sen. hoppas förfan jag slipper kryckor!
så om ni ser en halt jävel i skolan idag så skratta inte. för det är jag, fan inge roligt.
puss

Kommentarer
Postat av: tip

swiss replica watches chanel swiss replica watches movado series 800 tag hauer replica watches watches channel replicas replica wrist watches authentic looking replica watches replica watches over 7000 styles [url=http://brandreplicawatches.org/Ulysse-Nardin/watches/replica/]replica festina watches for sale[/url] replica brietling watches replica breguet 4927 watches swiss made swiss replica rolex president watches

2012-06-05 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0