sjukling :P

sorry att jag inte skrev igår, men hade inte mobilen medmig ett dugg. var nämligen hemma och sov hela dagen, och är det idag med.
fortfarande sjuk, men måste bli frisk till valborg osv så det här är precis det jag behöver.
ikväll ska jag till tjejkvälls tjejjour grejjen, eftersom jag är mycket piggare och ska till skolan imorgon. 
får se om jag orkar ta mig över till norberg något i helgen. får se får se. 
btw, hittat en bok jag bara måste beställa. de ickesynliga.
fan va häftigt! länk till den ser ni där. under. alltså. 
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9137135961


pappa ska in och göra en super duper allvarlig operation imorogn. jag är livrädd.
hoppas förfan det går bra! helvete alltså.
aja.
hejdååå och puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!



I väntan på boken kan du kolla in www.facebook.com/deickesynliga .



Vänliga hälsningar,

Helena

2011-05-02 @ 14:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0