samma fucking tröjja!

började morgonen med en kopp te och vampire. underbart.
men nu har jag sett alla, snacka jobbigt. jag vill ju fortsätta titta haha.
är barnvakt på fredag, då jävlar ska jag kolla vd :D
underbart. party på lördag då kanske? nu har jag vandrat mellan massa place flera helger,
nu jävlar vill jag ha en ordentlig fest! och därmed basta
och nu kommer det bilder från fredags. och förlåt för att jag inte bloggade igår, va upptagen (;
och btw, kom på när jag kom till robbin med två B:en i fredags att ahhahah, hade på mig samma fucking tröjja när jag va där för två helger sen typ.
hahhaa pinsamt, garvade som fan åt mig själv då. hoppas ingen märkte det.
och sen så gick min fina tröjja sönder i vilket fall, så a. och jag och emma åt kinderägg (A) VILLE BARA SÄGA DET! ska fan ta ett nu haha

jonas och kimi när vi käkade pizza in das avesta :D

på myntan hahaha ja fråga inte :(

jag och emiiiiiiiiiil, jätte fina :')

FINT

och danne och emil innan vi tre kämpade oss till robbin med två ben. (kommer aldrig tröttna på det där hahaha)
och det va dom enda bilderna jag tog. jag har iaf blivit liiite bättre på det? right?
tack osv. ska fixa mig nu sen blire skolhelvetet.
pusss mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0