micromat ehe

sitter ute på altanen, väntar på micro lasagnen att bli klar (a)

hahahhaa så jävla ful, trött osv idag, jag ooorrrkaaar inte.
hej dubbelhaka.
men det är väll sådant folk vill se som klagar på att jag är smal?
ska lägga ut en lång(fucking)bildrad med mina dubbelhakor någon gång, BARA FÖR ATT JAG KAN
lär ju snygga upp mig som fan tills senare idag.
men det är ju sen, så varför göra det nu? :D

fidde kommer snart, nice osv.
F1 med kul vi ska ha!
ville lägga upp en bild på min utsikt över trädgården, men det sket sig.
äckel dator, HATAR DIG(den fucka upp sig totalt -.-)
ni förstår säkert om man kollar bakom mig, på ett ungefär.
det är grymt snyggt.
NU PEP MICRON

även om ett sekel går ska jag alltid vänta på vår tur

därför jag väntar tills jag är 40
hahaha jag och mina obesvarade kärlekar :')
är fan komiskt.
ska skriva en bok om det någon dag.

pusssss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0