min blogg ett år! :D =bildbomb

ja för hipphipphurra idag är min älskade bloggis ett år :')
har varit ett azum år. från inga läsare till många.
från as kass uppdatering till grym uppdatering.
från en sofia till en helt annan.
från olika händelser till andra.
det firar jag med massage och nu chilla i soffan tills jag börjar klockan halv ett.
om det känns bra? det känns superb ;)
ni får bild på mig från början av bloggen framåt tills nu, alltså: BILDBOMB












































va inte så att jag la upp de finaste bilderna, utan de som betyder mest. de som symboliserar själva bildens mening, typ.
har säkert hoppat över några månader här och där. hoppat över härliga händelser med, men ungefär sådär på ett år. tråkigt att massa sommarbilder och så, alltså sjukt mycket kort jag tagit försvann ju med mobilen som jag inte hunnit lägga över till datorn. men så är läget. nej han inte chilla, fett med tid det här har tagit. en timme typ. palla.
aja, ska kila till skolan.
tack för ett underbart år.
tack för mitt brustna hjärta och tårar.
tack för en starkare sofia, en jävligt lycklig tjej och en underbar blogg.
GRATTIS TILL MIG typ. fan vad det har hänt saker på ett år. shit. men ändå, bara några händelser anser jag som viktigast. men dem behåller jag för mig själv.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

Va fina vi är, med papper på huvet.. och helt slitna efter en dag i snöstorm!

fiiiint kåmpiiis <3

2011-12-08 @ 15:18:52
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0