ibland måste vi flyga för att inse att vi hör hemma på marken.

sorry att jag inte skrev igår, men hade fullt upp.
avatar va en viktig uppviktig punkt, haha. omg, den filmen tröttnar jag aldrig på.
det måste vara det mest vackraste som någonsin har gjorts, i icke levande material alltså.
idag blir det skola sen ärenden on tha stad med sofie eller cassandraaa.
myyysigt!
min födelsedag är löst, berättar efteråt hur det blev osv, det är en hemlis ;)
he he he.
fxch


när jag ska till skolan är jag inte alls så speciellt fin, det är liksom mera skit samma, enligt mig.
då man ska va fin, på fester och så, det är ju DÅ man ska vara fin.
så jag är mera chill i skolan nu mot va jag va förut,
sen om jag har mycket smink och massa fina kläder hela tiden,
då känner jag mig så jävla stel. och det vill jag inte känna mig så det är ganska enkelt tycker jag.
tänkvärt?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0