tråkmåndag

vanlig tråkig måndag idag.
har inge mera att säga typ, jo förlåt om jag är på allmänt sjukt jävla dåligt humör.
är inte ditt fel, fast om det är ditt fel du som läser det här så är det ju ditt fel så då kan du ju ta åt dig av att jag är sur och ignorera att jag sat att det inte är ditt fel, eftersom det faktiskt då är ditt fel. just det, DITT FEL!
helvetes äckel skit.
aja btw så måste jag packa nu.
åre på onsdag you know.
coolt osv.
lite.
JAG ÄLSKAR BRAGO CHOKLAD, är det godaste som finns.
det bevisar att det finns något liten form av godhet i den här världen.
(har inte alls ätit upp hela paketet nu medans jag skrivit det här typ ahha förlåt för att jag är så äcklig :DDD) hahahahhahah dööööör

niklas tyckte att jag skrev för lite om honom i min blogg, så den här meningen är tillägnad dig!

nu ska jag kika vampire avsnittet jag missade i fredags, fuck packningen, just nu iaf.
ska fortsätta äta mina älskade kakor, sen ska jag gå och köpa ett till paket tror jag.
god bless statoil.
puss

Kommentarer
Postat av: karin

jag dog också när jag läste det'' jag är så äcklig :D:D:DD:D:D'' var tvungen och säg adet för mig själv här borta. :E

2011-03-15 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0