11-11-11

inte någon av er som ens vågade lämna en anonym kommentar om vad man kan göra när man är hemma och är sjuk????!!!! seriöst om alla som läser skulle göra det skulle det va mååånga, så någon av er kan väll iaf hjälpa mig!? schyrra

jag hade tänkt önska mig något när klockan va 11:11, eftersom det är 11-11-11 (datum, alltså). men jag glömde det. då satt jag och käka. ovanligt va? och gissa vad jag ska göra nu?
seriöst fyfan, jag kommer sluta som , eh, såhär:

fast i mitt hjärta är jag redan sån. bara inte utåt. men det kommer nog det med.
fyfan.
just ja det jag skulle säga, det gör inget att jag inte han önska.
för sån där skit funkar inte.
försökt ända sen jag va liten.
och ja om man tar materiella ting och säger till mamma så visst.
jag menar inte så, puckon. nej ba skojja, niärbäst.
ska kila(nej ska ligga och förbereda mig på att bli tjock i soffan) så vi hörs sötisar!

Kommentarer
Postat av: anonymos

man kan sova, och äta. men du ska nog låta bli att äta hehe nädå :P

2011-11-11 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0