hiss eller diss?

nyduschad sofia ska upp i soffan, äta glass och titta på avatar.
fan vad nice. det förtjänar jag idag! duktig som jag faktiskt är.
faktiskt.
JO JAG LOVAR! :@

måste bara klaga ur mig som vanligt.
blir så trött på småfjortisar, småbarn.
idag liksom, ett bra exempel:
urringning ner till naveln och det fanns inga tuttar överhuvudtaget och mascara i hela ansiktet. nej jag överdriver inte. galet. ögonfransarna va typ 10 cm långa o klumpiga. inte på något fint sett. sen flottigt ofixat hår?! alltså wtf?
om man ska va fjortis ska man väll va det ordentligt(haha ni fattar) och nej blablabla jag ska inte klaga. men vafan jag är förbi det OCH JAG FIXADE IALLAFALL HÅRET!
öh sen tjej på 9 år(en annan) som kom ut och skrek:
jag har väntat i fucking tre minuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som om hon skulle ha ihjäl någon och med värsta bitch rösten.
snälla vart fan är världen påväg?
hatar småbarn. usch haha blir så irriterad. kommer snart börja säga åt dom. äckelungar.
sen alltså pubertetsbarn med svettiga fötter i foppa tofflor i matsalen haha nej FYFAN!
okej det finns dom som är okej, självklart, men åh blir så äcklad. usch.


nu ska jag gå upp!
längta till gambia♥
och nu:

HISS ELLER DISS????


personligen en fet jävla diss.


Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Jag tror det beror på vad man använder dem till, det kan nog bli riktigt coolt men också väldigt FÖR mycket!

Kramizar Evve!

2011-11-22 @ 23:54:49
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0