igår:

skojjsigt igår, äventyr hit och dit. frysa och svettas.
folk kastade saker på emma haha det va kul som fan haha nej okej bara lite.

haha ser fan lite knäppa ut.
mitt hår va inte så där cp. tror jag.
perfekt fylla, kul folk(förutom balkong människorna, vi är bättre än er suckers)

vill ni veta en sak?
DEM HAR TAGIT BORT HILLBILLY LÅTEN!!!!!!!!!!!! DET ÄR INTE SANT?!
VAFAN!

ska ta igen mitt vampire avsnitt snart hehe, kollade aldrig igår.
ojj vad ni bryr er!
eller hur?
förstod väl det.
måste säga en till sak, bara en:

JAG ÄR FAN GLAD SKA NI VETA, sa ju att jag är stark ändå.
jag är azum. jag klarar mig jävligt bra. FAN vad skönt att kunna säga det och mena det.
singel?
det är jag; sofia larsson, SINGELtjej på 17 år. WÖÖÖ
aja du fattar prylen. just det: du. tror jag. hahhahaha ska gå och lägga mig tror jag.

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-26 @ 13:31:44
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0