today: västerås

vart i västerås hela dagen idag. gjort följande:

• tagit spruta inför gambia
• varit hos tandläkaren
• shoppat till mig själv + julklappar
• ätit jävligt god mat

sprutfan kändes inte. tack och lov. jag som varit nervös inför det, lite spruträdd faktiskt.
MEN, köpte ett par sjukt snygga skor ska ni veta! blev supernöjd.
tänkte köpa svarta "ridskor", men med mina smala ben blev det åt helvete.
lösögonfransar blev det också, tack och lov. resten var tråkiga saker. faktiskt. måste erkänna det.

såhär kändes det med sprutan:



fan vad jag är duktig i photoshop hahah helt galet, hade iaf kul när jag gjorde den hahah så jävla snyggt ;)
(observera dubbelhakan under mitt vackra face, och baby kroppen, och streckgubbarna. okej jag blev nöjd men bilden. as kul. måste börja med flera sånna här :D)

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0