tjugo i tio, en måndag som egentligen var en tisdag

haha fint sofia. trött som ett djur, nyser hela tiden och tänker inte ens ta febern, utifall att.
men till skolan ska jag!

ska göra alla glada av min pigga närvaro i skolan i detta tråkiga väder.
eller?
haha.
orkar inte.

vet ni förresten att igår råkade jag ta sönder en dörr, blev chockad när den bara lossnade och stod kvar där och gapade. så kom pappa upp och började skratta som fan, haha måste sett kul ut. jag mitt på golvet och håller i en dörr. lite kul, blev arg för den ville inte stängas, men man ska inte ta i så som jag gjorde då hehe.

MOT SKOLAN!

Kommentarer
Postat av: EMMA

SNYGG TJEJ!

2012-04-10 @ 15:59:46
URL: http://embelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0