I'm gonna stay right here, and watch you disappear

det som är oroande är att jag mår mer skit nu än imorse, tur att jag har min älskling ina att ha mysiga konversationer med.
jag mår såhär(feber, någon sort av magsjuka och allmänt åt helvete) efter skolmaten igår.
bra? nejfyfan. äckel skolmat. den där kycklingen va inte som den skulle, lite illa att det inte bara är jag som mår dåligt efter den.
fler som är sjuka som jag inte vet om? 
skulle va lite spännande att veta, ska ta upp det här med köket, det jävlar ska ni ha klart för er mattanter. ska vara efter er som en daggmask i regnet. är så trött på kvalitén på våran skolmat och nu var det här droppen.

dagens låt, extremt passande.

Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper


måste lägga mig och självdö ett tag igen.
ha en bra kväll, det kommer inte jag ha haha,
åh min mage dödar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0