i ett ögonblick då allt står still

funderar på egen domän, på att byta namn på bloggen.
på att börja på nu kula, nej alla mina gamla inlägg måste självklart vara kvar då jag älskar att titta tillbaka.
gör ju inte det här bara för eran skull vet ni ju.
men göra allt nytt.
fräscha upp den här dammiga bloggen som varit med ett tag. 
byta namn...? det är ett stort steg i den här mörka bloggvärlden. 
är trots allt några år sedan jag startade bloggen, och det är inte samma blogg för fem öre. säger sig självt, jag behöver fräscha upp det här hålet så jag får ännu mer energi. 
jajamen det ska jag göra. inte på en gång, men snart. 
förslag på namn, som passar just min blogg?
det måste representera MIG, att jag är både seriös och dum i huvudet, kortfattat.
sofia.com typ är ju jävligt tråkigt.
mitt namn behöver ju inte ens vara med, för sofia kan inte låta sådär spännande. sofia är ett tråkigt namn.
något kort och bra måste det vara.
sådär korkat inne i datorn som jag är på bilden, så bra skulle mitt NYA namn vara.
förslag???
 
nu ska jag och slakta en älg, kanske får nån bra idé av det.

Kommentarer
Postat av: Älgmästarn

slaktaälg.se
ÄlgslaktarNsofia.se
Sofiasälgsafari.se
Sofiasdelikatessälgleverpastej.se
Minälgdag.se
Älgensskog.se

2012-12-12 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0