äntligen hemma!

gud vad jag längtar till helgen.
får se om jag överlever den överhuvudtaget.
galnaste kvällen någonsin väntar mig, fan vad nice!
man blir ju bara arton en gång ;)
just nu städar jag på mitt rum, har haft sjukt fullt upp så har bara sovit här och sen dragit när jag ens gjort det.
inte varit hemma såhär på snart en vecka haha sjukt, jag som älskar att mysa hemma.
kul med lite omväxling!
dans igår, åh vad kul det är! träningsverk, välkommen hit för att stanna :D
kommer chilla i veckan. det behöver jag. därför det blivit lite med bloggandet eftersom jag har haft sjukt mycket att göra!
jag har till och med börjat haft uppsatt hår, det har jag ALDRIG haft förut haha det har nog med det att göra. kanske..
och så har jag gått upp typ fem kilo. det har jag aldrig heller i hela mitt liv gjort.
mohaha äntligen händer det något på kroppen :D

någon som har en gammal LG sladd hemma? hör av er!

måste fortsätta städa. saknat att blogga som f a n.
och nej ni har fortfarande inte fått massa strandbilder från gambia, dom kommer sen.
nångång.
taggaråååå

btw är jag totallyyy in love i att ni är så sjukt många som stalkar mitt liv. ni är ju för sööta :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0