mondaymorning. vad fan ska jag göra idag?

jag måste ju berätta vad det är jag ska göra idag hehe.
nyfikna?
jag är bara så häääär glaaaaaad :D
tralalalaa
lalala
tralalalala
först skolan sen tåget direkt till västerås (donken typ mumma)
sen ska jag och dansa. japp. jag.
nu jävlar! ska prova två olika stilar idag och en på torsdag och se vilken jag emma och kanske linn gillar bäst.
tamefan nu ska stelheten bort och viga muskler fram. skapligt taggad!

det här är hiphop street, det är en av dem vi ska testa idag. den videon va lite kass men den visar mera stegen iaf.
aja skitsamma ska kasta på mig mitt ansikte nu.
puss sötnosar, önska mig lycka till, kommer smådö lite tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: onlymy

Dansstudion?

2012-01-23 @ 12:15:21
URL: http://scenbloggen.com/onlymy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0