en av de fulaste bilderna som finns på mig! haha jo det är faktiskt jag. lovar.

tänker dela med mig av det här för att det är så sjukt roligt.
jag älskar att vara ful. eller ja ibland, när jag vill det och det är roligt.
jag gör fula miner hela tiden och skriker och sånt.
jag kan aldrig hålla mig. den här bilden är från sommaren för typ tre år sedan. 
gör en av mina berömda miner, har på mig min lillebrors glasögon och håret gjorde vi något konstigt med. nån hatt också. spärrade ut näsan. osv.
helt perfekt. eller vad säger ni? det va en av de kvällar jag och sofie skrattade mest. konstigt.
NI FÅR OCKSÅ SKRATTA, DET SOM ÄR MENINGEN
 
när sofie tagit bilden dog vi en smula och jag bestämde att jag aldrig aldrig ALDRIG skulle visa den för någon. men hallå kan man hålla sånt här inom sig själv eller? nej just det.
 
det här med att vara rädd för att skämma ut sig och sånt där, det sket sig eller hur?
vet ni, det gör det när man är sig själv och lever. man lever och skiter i vad andra tycker hela tiden.
ni borde prova på någon gång ;)
har bestämt mig för att visa för er ännu mera att man kan vara sig själv och älska det. för det är något jag jobbar på och fan så bra det går!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha OMG Sofia!
Love you :D:D <3

2012-07-17 @ 00:29:32
URL: http://emmaceciilia.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

hahaha SOOFIA! jag älskar dig ! hur underbar får man blir hahhaa! :''D <3

2012-07-18 @ 17:27:30
URL: http://aliindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0