tar tag i saker :')

jaha har nyss bränt några hundra igen, köpte en rock med livstids biljett. funderat länge på om jag ska göra det eller inte. men nu är det gjort iallafall. bra sofia, tar tag i saker. både igår och idag. bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
alltså när de väl händer något i fagersta måste man väl dit, eller hur?
gillar inte ens sån musik men va fan. lyssna på the hives liksom. 
lär väl hänga i öltältet eller något. aja nu har jag iallafall köpt den där biljetten och det kommer bli skitkul!
ska gå igenom allt annat jag bränt massa pengar på nu under tiden jag inte varit hemma, sen ut och bränna mera pengar.
älskar att bränna pengar. fast jag är samtidigt snål. vet inte hur det går ihop sig, men så är det. sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0