vad en människa inte klarar sig utan

funderat på en sak. 
om man fick välja en grejj(vad som helst) som man inte klarar sig utan, vad vore det då? för er? spännande!
 
för mig är det min hund hehe, råky is the king. okej ganska kassa bilder men han vill aldrig vara still, så är det. han är bäst. som igår morse, när han väckte mig, klockan sex och klockan åtta. liksom va? han brukar ligga och sova då? fast nej han ylade och hade sig, klev lite på mig och så, ända tills jag låtsades att jag gick upp. då såg han så stolt ut och gick, och kom nån timme senare och väckte mig, igen. så söööööt. ska klippa honom imorgon, hans päls växer en aning. om ni inte ser det menar jag haha min lilla pälsboll :')
och så har min hund världens vackraste ögon. ja det har han. MIN LILLA KLUMP TILL HUND ÅH VAD SÖT HAN ÄR! så kommer det någon och säger att hörredu, han är inte så liten precis, han är ju skitstor, och då säger jag att nä han är min lilla bebis. som slickar en i ansiktet, gosar och puttar lite på en när man är ledsen. seriöst, han är bäst. skulle inte klara mig utan honom. verkligen inte. åh att man aldrig får bra bilder på honom. dör.
 
nu vill jag höra om erat ni inte klarar er utan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0