back in town!

sådär så var man hemma igen. tråkigt, kallt osv. saknat mig?
jag har däremot saknat ihjäl mina högtalare sen i fredags, shiet. lurar är inget för långtids användning av bra musik, inte det nej.
så nu är det skrillex för fullt som gäller♥
blir inte lika snyggt på bloggen när man mobilbloggis, men men vad fan ska jag göra åt saken?
låta bli att blogga?
HAHAHAH just det.

plockade reda på allt på fem minuter, första gången ever, ska käka och sen ut med mina nya converse mohaha
sa nån vår? fuck yeah

nu ska man vara kär och glad. när det är vår. är jag det? vet fan inte. bryr mig inte just nu heller. är bara föööööör mycket. OM JAG BARA KUNDE SLUTA TÄNKA, OM JAG BARA KUNDE SLUTA BRY MIG!
sen just ja, jag är inte gravid heller. hahahaha herregud, hoppas ni haft en underbar helg mina sötkorvar!

puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha bra Sofia nu slipper jag oroa mig!;)

2012-03-25 @ 16:26:58
URL: http:// feliciaaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0