du är det bästa jag har, för inget gör så ont som dig.

jag packar. jag plockar ihop mina saker. jag städar.
jag halvgråter och halvskrattar. mitt liv är så kaoZ.
så nu flyttar jag, för gott. inte velat sagt något för det har varit oklart, bara mina närmaste har vetat. men nu är det klart. bort från fagersta, min barndomsstad där jag har alla mina minnen. både bra och dåliga. men just nu känner jag att allt är bara för mycket. alldeles för mycket.
hahahhahaahhahahah tror ni det själva eller??? PUCKON :*

ni vet lika bra som jag att jag ALDRIG ger upp. eller hur? inte den här gången heller såklart, man får vara svag. men jag ska fan vinna. vinna över min otur. fast ja, hoppas att det hade vart sant faktiskt med flytten, känner att den här staden har sitt bäst före datum, för mig personligen. men fuck this shit, ba kö på, älskar mitt lilla fagersta ändå fast jag inte har kontroll på vart jag tar mig själv just nu. men ännu mer alla underbara människor, det är ni som gör staden sötnosar!
kanske är dålig på att säga hur mycket jag älskar er? så nu har jag sagt det. gulligt.




nej men allvarligt, jag packar. ska på semester över helgen och faktiskt komma bort från fagersta, så ja, jag flyttar över helgen ;) myyyysigt!
men mer om det sen, har massa att göra. jag är en mycket upptagen dam. extremt. lovar.
ska fixa, äta sen ut. säger ju att jag är upptagen. SÅ DET SÅ
fan borde sova. sover aldrig nuförtiden. det tar på en. kan inte sova. inte så att jag är vaken för att jag vill. faktiskt.
ciiaaaaaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0