du får göra som du vill

SJUKT KUL IGÅR!
krogen för första gången, wööööö!
jag gick med grabbarna mot bruks(björn) fast nej, det va sjuttiotre meter kö och dom hade slutat släppa in folk. så nejtack.
MOT GM!
och jag överlevde, va inte så mycet folk som jag trodde det skulle va, men de flesta va väl på bruks antar jaaag, även fast det va folk överallt. äh skitsamma, kan inte det där :D
sen efterfest med grabbarna och ännu mera grabbar. lite roligt bergsklättrande och sådär.
va ensam tjej nästan hela kvällen och natten, det va en upplevelse. riktigt roligt!
en bild togs igår på förfesten, den är så sjukt kung. kolla det här ni:

fick syn på något oväntat!
hahahha nej, men det ser ut så. snacka om tajming :D
så sjukt bra.

är jag liten, söt och oskyldig fortfarande?
tror det är kört. hahaha underbart

ha en bra dag, hoppas ni är lika bakis som mig, det visar att ni hade roligt igår ;)
puss babes

Kommentarer
Postat av: Linn

att ha ett stort blåmärke som KÄNNS när man går och ett uppskrapat ben+ en trasig tandställning borde väl räknas som roligt? närå.

heheh bra att du hade kul kompis :D

2012-03-31 @ 13:38:50
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0