nostalgi

haha gissa tre gånger vilken låt jag haft på hjärnan hela dagen?
gått och nynnat utan att komma på vilket låt det va. nu när jag letat och letat hittade jag, och då var det ganska självklart. haha shieeet
typ melodifestivalen 2003 eller något ;)
bra skit det här! blir festlåten imorgon dååååå. fast nä(lite mysig faktiskt)


bara jag som kan hela texten fast jag inte hört den på kanske fem år?

ha småstjärnorna till den här när man gick i tvåan och dansade. eller nja "dansade". gungade. en lättare variant av stampa med leroy.
åh vilka härliga tider det va!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den är faktiskt bra! haha jag o linn dansade också till den i skolan :')

2012-03-30 @ 09:20:34
URL: http://embelle.blogg.se/
Postat av: Linn

ahahahah säger som emma ovanför.

Visade ju till och med dansen för dig sofia :D

2012-03-30 @ 14:42:46
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0