safaribilderna från gambia!

kände att det var dags nu.
bilderna är INTE i ordning!
observera att det kan va lite suddigt osv, men tänk på att det är fan vilda djur.
det va många djur man inte han fånga på bild också, något som va väldigt synd va hyenorna.
shit va stora dom va.
åh vill tillbaka
kolla noga på varje bild, det gömmer sig djur här och där, eftersom dem har bra kamouflage(stavning?) osv så a, leta! som ett spel hehe spännande









pumbaaaa!

haha fan va skrajj jag va, noshörnigarna va lätt över 2 meter. vi satt högt uppe i bilen och pappa stod upp och tog kort och han är typ 2 meter. förstår ni hur stora? nej det går bara att förstå när man sett det tror jag.
så undebart att putteiparken armbandet är med. till och med i gambia va det kvar! kärlek på det. mobba inte min kamera

krokodilen saknar säkert en tand, det jag har som halsband hihi älskar min krokodiltand. hoppas den hade tandvärk, att det va därför den inte sitter kvar i någons mun.

haha ville bara visa mitt hår:PPppPPPp

största gnun, bock eller något i den stilen som finns i världen. den va enorm. större än noshörnigarna. ser du den? bakom trädet.

apan chillin











hahahahhaha JAA! sköldpaddssex. ni skulle ha hört hur det låter när två jätte sköldpaddor sätter på varandra. som om man sparkar en katt eller något haha as kul.

dem va ju också så sjukt stora. herregud den skulle lätt kunna kväva mig. mardrömmar





















giraffis ♥





strutsar på slutet, dem var lösa där man gick på safaribilen. vågade inte gå nära dom haha så sjukt stora och läskiga.
men gud vad jag älskar djur.
värt att åka runt på kokheta savannen en hel dag och dö av värme?
om det va.
vilken upplevelse.

ska fortsätta med franska revolutionen. sen ut. måste ut. jag dör.

ha en fantastisk söndag!

Kommentarer
Postat av: Celine

Gud vad fina bilder! :D



Föresten är du i Afrika? =O



2012-03-11 @ 16:40:04
URL: http://celiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0