lost til you're found

hahahahahaha mitt förra inlägg♥♥♥
har en jag-gillar-att-härja-och-va-ful-och-skratta-och-hoppa dag.
därav min vackra oufit och facelook.
visst va det roligt? jag trodde jag skulle dö när jag gjorde dem haha.

vi har haft hål i stort sett hela dagen idag, så vi har tagit sjukt mycket roliga kort.
tur att man kan bjuda på sig själv säger jag bara.
ni får några nu som jag snor från min älsklings blogg innan jag ska ut.
ja jag är mycket ute. jag har mycket roligt för mig. det har jag.
önskar bara att du vore en del av det. önskar det så det gör ont.









hahah bästa ^ typ, STOPPA MOBBNING så ba... näe... haha åh vad bra vi är.


älskar er brudar!
ska ut och träffa dom nu. hörrssss

Where were you when everything was falling apart?
All my days were spent by the telephone that never rang
And all I needed was a call that never came

Kommentarer
Postat av: älsklingen din

men älskling då! btw du träffa inte mig!! :(

2012-03-26 @ 21:44:28
URL: http://animalmadhouse.myshowroom.se
Postat av: Linn

Vi kör på onsdag iiiiiigen :D fint bra!

elskar dig med kåmpiz

2012-03-26 @ 22:12:35
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0