inget berg är för brant, om du tror blir det sant

fan va galet igår alltså! haha shit. så jävla kul. tror jag.
pappa hämtade mig imorse och sa direkt när jag kom in i bilen
"jag ska in och handla, och du får fan inte följa med hehe"
hahaha dog lite smått, såg ut som ett jävla knarkluder så höll med honom fullständigt.
liksom söndag morgon och jag i små tights, kjol och klackskor med utsmetat smink och håret som ett kråkbo.
haha älskar mig själv ibland♥

och ja, ja är glad. inte ens mina ömmade fötter kan förstöra mitt humör nu :D
ska köra dammsugs disko. ni vet. man dammsuger och skrik-sjunger samtidigt.
japp det ska jag göra.
och nej ni får ingen bild. har ingen. ni fick en söt på fingergrejjer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0