en sammanfattning:

det här är sjukt.
hade inte tid igår överhuvudtaget att blogga, hade fullt upp hela dagen.
hade sjukt roligt, så jävla mycket härligt folk på festen!
 
okej ett minus: full sofia får för sig nått, då gör hon det. punkt.
så jag städade satan i typ en timme. missade det roligaste, när alla va som mest igång.
men aja, va glad över det idag när vi skulle städa att jag plockade allting igår. va inte lika kul idag.
sovit mindre än tre timmar, drack mycket under väldigt lång tid = åh ajj min mage + mensmage.
och vet ni? kom hem nyss, duschat och fixat eftersom jag ska och träna.
YOLO! hahaha så jävla fult. 
ni får massa bilder en annan gång.
har inte tid med sådant.
fattar inte att jag orkar. det är det som är sjukt.
 
helt värdelös låt som vi lyssnade på hela tiden.
"dafuq did I just heard?" känner jag men kul ändå. okej ganska så kul. okej skitkul.
älskar kassa låtar, den här toppar ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0