aina?

blir så sjukt trött på människor som ba "FUCK AINA", "polisen suger", "dom skrek åt mig", "grisjävlar dra härifrån" och allt sånt jävla skitsnack. det har blivit mer och mer att folk pratar om att polisen behandlar människor dåligt och folk visar hur illa dom tycker om polisen.
snälla, seriöst?
ta typ advokater, målare, bagare, elektriker ja vafan som helst som exempel. alla är olika. alla är människor.
polisen då?
ALLA ÄR MÄNNISKOR, POLISER OCKSÅ!
snälla dom kan inte bete sig perfekt hela tiden dom heller bara för att deras yrke heter polis.
blir så sjukt trött på omogna människor. utan polisen i vårat samhälle hade allt varit åt helvete.
sen visst jag tycker att det suger när polisen förstör fester osv, men det är ändå en lag som dom måste följa.
polisyrket är inte roligt det med heller alla gånger, det fattar man ju.

det som är det sjuka är att dom som spottar på snuten är ofta dom som när dem blir utsatta för ett brott och polisen inte kan komma direkt eller så, då är det ett jävla gnäll. "vafan hjälper ni mig inte för", "vafan ska stämma er för att ni skiter i mig".
alltså snälla hur tänker sådana människor?
helt sjukt hur vissa människor "använder" sin så kallade hjärna.
det är människor som inte är tillräckligt intelligenta för att förstå självklara saker som att man inte kan säga emot sig själv, tillexempel. korkade jävlar.
ursäkta mitt språk men blir ganska irriterad på det här.

jag är glad att polisen hjälper till. jävligt glad. även om jag anser att de lagarna vi har i sverige suger, typ. tillexempel som att man får hårdare straff vid skattefusk än våldtäkt eller va det nu är. men det har ju inte polisen med att göra. dem har bara i uppdrag att göra som lagarna anser är rätt.
va glad att det inte är som i mexico så att man kan muta dem istället!
nu tänker säkert nån "det har ju hänt i sverige".
skrev inte jag däruppe att alla är människor?
nån är alltid knäpp, så är det tyvärr.
såklart att jag gömt mig för polisen nån gång och allt sånt, snälla det har alla. speciellt jag eftersom jag är ute vääldigt mycket och bor i det kriminella söta knark fagersta.
det är inte det ändå som är poängen.
hoppas ni förstår och tänker till lite innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0