let it all burn

hade fullt upp igår, blev hem och byta om sen fram med livets goda och ut med klackar.
riktigt trevlig kväll blev det! tog inga kort, ja jag är tråkig. sen alltså, jag skrev iordning en lång textjävel om min panik över att jag kanske inte duger. men jag kände att nej. fagersta+sån text går inte ihop. sorry ni läsare som inte är från min hemstad som faktiskt vill veta och inte bara stalkar vad jag gör för skvallrets skull.


kom på att jag måste förklara en sak för er
som kan verka konstig.
jag sa ju att det där med killar och kärlek va skit och att jag skulle strunta helt i det ni vet.
sen så kommer massa sånt här känsloskit upp på bloggen. hur tänke jag då?
jo gamla känslor som rivs upp är en annan sak. men om det här går åt helvete så är det slut, alltså med nya känslor. sånt pallar man ju inte. gamla finns ju redan, dem kan man inte rå för även om dem växer och blir starkare. nog för att det var just dem här gamla känslorna jag behövde ge upp för att kunna leva fullt ut, men saker och ting ändrar på sig och behöver flera chanser.

där har ni som funderat på det! idag ska jag jobba och funderar på en utgång till kvällen.
ha en bra dag i snöovädret!

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2012-04-06 @ 10:11:54
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0