tänkvärt!

jag lämnar mer och mer av dåliga saker/personer/minnen bakom mig än någonsin tidigare som inte ger mig bra energi, helt enkelt. jag känner att jag behöver förnya mig mer och mer, och inte titta bakåt åt det som varit. jag behöver få nya tag om livet här i fagersta då jag måste vara kvar här iallafall ett och ett halvt år, lutar åt ett år till, efter det. och ännu viktigare behöver jag trivas bättre med mig själv för att kunna göra något med mitt liv, vilket jag börjar göra alldeles ypperligt.


jag har vuxit som människa så oerhört på snabb tid, månader, veckor? vet inte. men jag är inte densamma för fem öre som jag var för ett halvår sedan. och det känns underbart. jag vill ändra på mig till det bättre.
förstår inte hur folk växer fast i hur dom är eller till och med går bakåt. det är sorgligt.
men jag har aldrig varit så här stark, aldrig varit såhär självsäker förut.
aldrig kännt mig såhär självständig förut.
jag har aldrig vetat bättre än nu vad jag behöver, vad jag mår bra av.
jag har aldrig sagt ifrån som nu när människor behandlar mig illa.
och det känns så jävla bra. för jag tänker inte ta massa skit längre. så är det. jag vägrar.
thats it. jag menar inte att jag tänker vara sams med alla som nån gullig krambjörn, för jag står upp mera för vad jag tycker och för mig själv än förut också. det gillar inte vissa människor, såklart. haha careface vad folk tycker om mig? JA SOM FAN!

sen menar inte jag att jag hoppar omkring och är glad hela tiden nu bara för det här.
det har ni ju märkt på min blogg, det är att det har varit lite mycket skit en period nu som har gjort mig bättre i mig själv även om det har börjat vänt kraftigt för att jag gör något åt det och inte bra gnäller som jag gjorde förut.
där ser ni, det kommer något gott ur allt!
mitt solsken är iallfall på god väg tillbaka efter regnperioden,
och det känns underbart. hoppas att för er som känner er att allt är skit att eran sol kommer tillbaka till er också snart!
för jag, precis som alla ni som läser det här är värda så sjukt mycket mera än folk som fuckar upp livet.
jag lovar det från botten av mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0