tror jag är knäpp.

det är precis så som bilden.
alltså, det har hänt en grejj. världens bästa grejj. absolut det bästa som kan hända.
men jag vågar inte vara glad. så då blir jag lite glad i smyg och liksom zero, neutral whatever man ska kalla det. klart att jag får vara lite glad, men absolut inte så glad som jag skulle vilja vara.
om jag hade vart så glad hade jag varit absolut jordens lyckligaste tjej. utan tvekan.
men, eftersom jag aldrig får som jag vill, så vågar jag inte vara glad.
det är riktigt tråkigt.

det är därför jag inte bloggat ordentligt, för jag känner mig lite smått ihålig.
det är jobbigt. men ändå glad, förväntansfull.

då är fråga, vad fan ska man göra?
ingen aning. inte den blekaste.
jag hoppas iallafall.
att man kan börja om och lägga allt gammalt skit bakom sig.
det är vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Isabelle-Ung mamma

Vilken fin blogg! :)

2012-03-20 @ 10:37:19
URL: http://isabellenojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0