dagens:

ja, plus en massa träning. känns bra. 
idag ska jag inte göra nånting, nånting alls.
imorgon ska jag vara extra snygg, if you know what i mean.
känns toppen. faktiskt. imorgon alltså.
lyssnar på onerepublic så högt så jag inte kan tänka och städar. bra. sen laga mat.
sen titta på ännu mera vampire diaries.
 
 

jag har börjat gjort dom här småsmå valen, jag väljer bort mina vanliga rutiner som förstör mig, och byter ut dom till något annat. något bättre. men det gör ont, varför ska det göra det? 
jag gör ju det för att jag behöver nya saker, vill inte vara kvar i det gamla längre alls. har kommit lätt över 50 procent, men vill få bort allt. allt ska bort, som en höststädning fast i mig själv.
då ska det fan inte göra ont när jag gör något som jag mår bra av själv.
blir så fruktansvärt trött. så jävla trött. jag försöker och försöker hela tiden. jag gör det. det går bra, men ibland blir jag trött för att jag försöker för mycket. det får man vara då, tycker jag. djupa sofia är i farten, bäst jag gräver ner mig i ett hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0