glad alla stjärtansdag!

önskar jag :pPPpPpppP klagat varje år på att jag är så ensam och blablabla fårever alån liksom. men när jag valt det själv så... äh vafan klart man kan klaga ändå. men måste säga att det här året bryr jag mig inte. inte ett jävla dugg. över att jag är ensam alltså. eller ja ensam är jag verkligen inte, men tänkte på pojkväns fronten. men.. alltså, det är en helt jävla vanlig dag. okej, ska gå(åka) och köpa glass och titta på Titanic typ. men det är bara för att det hör till. hahahha nej vet inte. men typ. det viktiga, för att vara seriös, är att man kan visa extra mycket idag hur mycket man älskar sina nära egentligen. man borde visa det varje dag, men en sån här dag kan det kännas lite enklare och roligare. hoppas alla har en skitfin dag, för det har jag, och ska fortsätta ha. på riktigt, ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0